Life Is Short Break The Rules Forgive Quickly Love Truly Laugh Constantly Never Stop Smiling No Matter How Strange Life Is Life Is Not Always The Party We Expected To Be But As Long As We Are Here We Should Smile And Be Grateful

Tuesday, August 5, 2008

Yesterday...

Pagi tu aku pegi keje seperti biase..sampai je
kat opis aku terus online...then dapat call
dari thirah ajak breakfast same..dia pick up
aku then kitorg g bekpes kat kedai RM 2..tp
skrg dah jd RM 3..after bekpas tu aku balik
opis balik..online jelaa keje aku..sementara
tengah takde keje ni kan..tengah dok leka
update blog dan masuk forum dapat call dari
aie..dia nak ajak pegi tengok movie..kebetulan
dia ade keje kat melaka (hantar tender)..idin
temankan dia..aku cakapla aku nak tengok 'the
mummy~tomb of the dragon'..dia ckp idin dah
tengok..nak ajak tengok dark knight..aku plak
dah tengok..then idin kate x kesah nak tengok
mummy skali lg coz cite tu memang best..then
agreed nak tengok mummy..pukul 5 ptg aku turun
untuk punch card dan balik umah..sampai je kat
ampangan idin plak call..tanye aku dah sampai
mane..aku cakaplaa yang aku baru sampai kat
ampangan..dia mintak aku pegi kat tempat dia..
dekat ngan kelab golf paroi tuh..minyak motor
dah abis..aku pick up dia bawak pegi Mobil..
nasib baik ade botol air dalam kereta aku..
then hantar dia balik ke tempat dia park motor
tadi dan kitorg pon balik umah..after tengok
citer 'Soleha' kat tv9 dan 'Ezora' kat tv3..
aie cakap macam malas plak nak tengok movie..so
kitorg cancel..nasib baik x book lagi..malam tu
plak aku & aie pegi beli 'Ayamas' kat dataran
senawang utk dinner kitorg 1 family..coz mak x
masak n lauk yg ayah beli tengah hari tuh pedas
sangat2..takut sakit pewot je nanti..after tu aku
nak pegi bayar duit kete kat RHB..aie nak bagi
pakai duit dia dulu..coz aku x withdraw lagi..
skali xleh nak bayar..aku pon xtau nape..dahtu aku
cakap nanti jela aku bayar..lom sampai tempoh pon
lagi..pastu singgah Maybank plak..nak bank-in duit
insurans Etiqa kat Pok Teh..After tu kitorg pegi
Watsons plak..aie cakap dia nak cari lip balm..
aku pon ikut masuk gak..dan terbeli plak lotion
johnson..murah sangat2..mane xnye botol yg besar tu
cume rm 12++ dan dpt free 1 botol kecik lg..siap beli
eye gel lagi tuh..almaklumlaa umur dah makin meningkat
ni kenala jage lebih cket..balik dari Watsons kitorg
singgah plak kat Esso..nak beli roti..aku sempat pau
kat aie aiskrim Cornetto..huhu..puas hati tol..coz dah
lame x makan aiskrim..Malam tadi memang kenyang yang
amat..dah makan aiskrim..makan plak Ayamas..dah tu aku
goreng plak keropok lekor yg beli kat Mersing..memang
mentedarahla malam tadi..After tengok cite 'Intan' kat
Astro Prima..pukul 12 tuh aku pon tido..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...