Life Is Short Break The Rules Forgive Quickly Love Truly Laugh Constantly Never Stop Smiling No Matter How Strange Life Is Life Is Not Always The Party We Expected To Be But As Long As We Are Here We Should Smile And Be Grateful

Friday, August 8, 2008

Good News...

Petang semalam aku dapat email dari kawanku..Aida..
Khabar gembira..dia dah pregnant 2 bulan..Bunting
pelaminlaa tuh..I'm so happy for her..Cepat dia dapat
rezeki Allah..Tapi makin payahlaa kitorg nak berjumpa
coz dia dah nak migrate ke JohorBharu..ikut husband
dia yg memang asal dari sane..dia akan quit job as
Penolong Akauntan kat MBSA..kat JB nanti baru cari
keje lainlaa..bolelaa aku singgah umah dia nanti
kalau aku jalan2 ke JB sane..

Pagi ni pulak aku dapat SMS dari Shakinah @ Shaques..
Dia akan berangkat ke United Kingdom utk wat final
paper ACCA kat sane..dari SMS dia tu aku ingtkn dia
sudah mau berangkat ke sane pagi ni..flight pukul
10.05 am..rupe2nye next week baru nak pegi..cess..
mati2 aku ingatkan dah nak naik flight..maybe dia akan
stay kat sane 6 bulan..tapi xtaula budak tuh..ntah2
nanti nak further study lg ke..manelaa tau..

Ape2 pon aku tumpang happy dengar berita baik korang
ni..Hope u guys happy always..May Allah bless u...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...