Life Is Short Break The Rules Forgive Quickly Love Truly Laugh Constantly Never Stop Smiling No Matter How Strange Life Is Life Is Not Always The Party We Expected To Be But As Long As We Are Here We Should Smile And Be Grateful

Monday, August 11, 2008

Ahad ~ 10.08.08

Pagi tu lepas bangun tido aku terus kuarkan bahan2 nak
masak spagheti..Sambil prepare bahan utk kuah, aku rebus
spagethi dulu..tapi kali ni aku try fettuccini plak..
saje nak bagi nampak lain cket..lagipon aku memang suke
mencuba...siap je rebus spagethi, aku pon mulelaa tumis
bahan2 utk buat kuah plak...bawang putih+bawang besar+
daging kisar+carrot+button mushroom+tomato sauce..dll..
siap je masak ape lagi aku pon hidanglaa...sume plak
memang tengah lapar..ape lagi terus jelaa mintak sorang
sepinggan...






Nilah dia rupe spagheti yang aku masak...yummeeyyyy..







Lepas makan tu aku layan dok tengok tv jelaa..ape lagik..
tengok Melodi..macam2 gosip panas..especially pasal
Fasha Sandha ngan reporter..memang gempak abes..sume
reporter tgh 'hot' giler ngan minah tu...ape nak jadiklaa
ngan diorg ni sume..huhuhu..Mak & Ezzy plak kuar pegi beli
barang kat 'Giant'..Huda plak call soh aku temankan dia
pilih kain kat Casa Moda Seremban 2 sane..camnelaa aku nak
gi..Ezzy pakai kete aku..dah tu nanti aku nak kena kuar lagi
hantar Ezzy kat komuter...last2 dia pilih sendiri je...
then trah plak call ajak g karaoke ngan cput skali...ajak
Huda dia xmo..almaklumlaa tgh bz..aku cakap after aku karaoke
nanti aku dtg tolg dia laa..Before kuar umah tu aku sempat lagi
bikin 'Teh Tarik' atas permintaa ayah & idin..



"Mai Secawan!!" (iklan kopi radix)...




After hntr Ezzy aku pon terus hantar kete kat carwash situ...
senang & dpt free parking lagi..trah plak soh aku book bilik
dulu..dia tengah makan..tengah tunggu trah tibe2 budak tu kate
ade bilik kosong..trah plak x abes makan lagi..aku pon masuklaa
dulu..bantai melalak sorang2 sementara nak tunggu diorg..lepas
gak aku nyanyi 4-5 lagu..barulaa diorg sampai..2 jam gaklaa
kitorg melalak kat dalam tuh...






Aksi2 Time Kitorg Tengah Karaoke..








after tu aku terus gerak ke umah Huda plak..trah kate nanti
dia menyusul kemudian..aku sampai2 je minah tu tgh dok
mengemas..sibuk nak alih2 barang..aku pon tolonglaa bagi idea
camne nak susun barang yg memang banyak kat umah dia tuh..sume
kitorg alihkan ke dapur...dok timpa2 je..mane yg dah x elok tu
kitorg buang jelaa..tengah dok kemas2 tuh trah msg gtau yg dia
x dpt nak datang coz dah letih & dia ade meeting esoknye...at
last siap jugaklaa dalam mase 2 jam..After tu dok bersantai2
tengok 'Gang Starz' kat TV3...Group D'Raz x dapat masuk final...
cian gak kat diorg tuh...tapi dah bukan rezeki diorg agaknye..nak
wat camne..abes je tengok Gang Starz, aku pon gerak balik umah..
Malam tuh sempat lagi aku tengok Sukan Olimpik ~ Gymnastic Artistic..
tapi x sempat nak tengok sampai abes..mate dah ngantok..aku pon
masuk tido...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...