Life Is Short Break The Rules Forgive Quickly Love Truly Laugh Constantly Never Stop Smiling No Matter How Strange Life Is Life Is Not Always The Party We Expected To Be But As Long As We Are Here We Should Smile And Be Grateful

Thursday, August 7, 2008

Late Again...

Pagi ni aku terlewat lagi..lewat 3 minit..disebabkan
pagi ni hujan lebat..so memang meransang mood untuk
tido dan bangun agak lewat..tp xdelaa selewat semalam..
aku kuar umah agak awal jugak coz dah tau jalan sure
sesak waktu ujan lebat camni..memang tepat jangkaanku...
kat area paroi lagi jalan dah jammed..tp xdelaa seteruk
jammed KL..masih bergerak tapi agak slow..sampai kat
opis je memang sentiasa problem ngan tempat parking..
tempat yg selalu aku park tuh dah ade org ambik..so aku
nampak ade parking berbumbung yg kosong..aku pon parklaa
kete aku kat situ..tengah dok syok2 nak tulih kat blog
aku nih..tibe2 ade announcement soh aku alihkan kereta..
rupe2nye aku dah parking kat Ketua Unit Pendidikan Swasta
nye tempat parking..dia plak cam dah bengang2 je dan cam
nak marah..tapi aku bole je buat selambe..aku cakap
ingatkan xde org..tapi aku mintak maaflaa kat dia..then
aku pon teruslaa park kete aku kat Lake Garden..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...