Life Is Short Break The Rules Forgive Quickly Love Truly Laugh Constantly Never Stop Smiling No Matter How Strange Life Is Life Is Not Always The Party We Expected To Be But As Long As We Are Here We Should Smile And Be Grateful

Wednesday, August 13, 2008

A Famosa Resort...


Dinner@Cowboy Town

Sudah mau pulang..

Ni plak memori May 2007..mase tu ade Persidangan Pembantu
Akauntan ~ Jabatan Akauntan Negara kat A Famosa Resort,
Melaka...Jumpe balik ngan ex-colleague merangkap ex-housemate
aku time aku keje kat Kajang dulu..sape lagi kalau bukan
Kak Mas..orang yg paling banyak tolong aku..macam2laa..
bagi tunjuk ajar..tolong time aku susah..sume tuh x leh
aku lupekan...tapi dia dah pindah balik Terengganu dah..
Sekarang ni pon dah naik pangkat dah..dah jadik Penolong
Akauntan..x lame after aku naik pangkat gak..balik dari
persidangan tuh aku follow kak mas balik Terengganu..
Memang best sangat2..pegi jalan2 jelaa keje kitorg..hubby
dia pon sporting..siap follow jugak tuh..kitorg pegi makan
sutun & ikan celup tepung kat seberang takir..tepi pantai
lagi..dahle murah..time tuh plak tengah musim 'candat sutun'..
siap ade pertandingan candat sutun lagi..ade karnival laa..
memang meriahlaa terengganu time tuh..sekarang sure lagi
happening..aku borong sakan time tuh..banyak gak RM aku yg abes
time tuh..memang x ingat punye shopping kat Pasar Payang tuh..
rase cam nak borong sume je..sampai dah x larat nak tengok
pon ade gak..tapi kenalaa control nafsu..hehehe..

p/s: Bilelaa nak pegi ganu lagi ni yek..abeskan duit kat sane..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...