Life Is Short Break The Rules Forgive Quickly Love Truly Laugh Constantly Never Stop Smiling No Matter How Strange Life Is Life Is Not Always The Party We Expected To Be But As Long As We Are Here We Should Smile And Be Grateful

Monday, August 11, 2008

Jumaat ~ 08.08.08


Atas Dapur


Siap Untuk Dimakan

Satu tarikh yang memang dinantikan ramai..kunun2 tarikh yg
bwk 'Ong'..yelah no cantiklaa katekan..menurut kaum cina..
Pada tarikh nilaa ramai yg berebut nak adakan majlis
perkahwinan mereka..Tapi pada aku itu cume sekadar nombor
sahaja..

Pada tanggal 8 Ogos tuh aku cume melakukan perkara biasa
atau rutinku sahaja..pergi kerja seperti biase..attend
meeting yg membosankan..selain menonton 'Soleha' di TV9
~Dekat Di Hati...Habis menonton rancangan favoriteku itu..
aku dengan segera bergegas ke dapur untuk menggoreng kepok
lekor kegemaranku...selesai aktiviti di dapur, aku bergegas
ke bilik mandi..bersiap untuk jemput Ezzy di stesen komuter
Seremban (baru sampai dari Kajang)...After hantar Ezzy aku
bergegas pegi ke rumah Huda..tolong siapkan barang hantaran..
tapi minah tu xde kat umah pulak..pegi cari cincin...
Dah tu aku, trah & dayah yg siapkan hantaran..tapi kitorg
tetap tinggalkan keje utk dia..huhu..mane bley 'lepas tangan'
je kan..hihihi..keje dia cume balut coklat dengan riben je..
keje yg amat mudah...Selesai semuanye, aku ngan trah berangkat
pulang..minah sorang lagi tu kena bagi talk plak besok pagi..
so, kenala titun awal cket..nanti ngantok lak org yg nak dgr
talk tuh nanti...niat nak pegi beli tiket movie kubatalkan..
coz mata aku dah x larat dah nak tahan kemengantokannye...
Balik umah je aku terus tido...xdela nak layan tgk tv as usual..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...