Life Is Short Break The Rules Forgive Quickly Love Truly Laugh Constantly Never Stop Smiling No Matter How Strange Life Is Life Is Not Always The Party We Expected To Be But As Long As We Are Here We Should Smile And Be Grateful

Monday, August 11, 2008

Sabtu ~ 09.08.08

Hari Sabtu aku bermula agak lewat..almaklumlaa cuti...
hehehe...pagi tu aku cume bermalas-malasan je...
niat awal aku nak pergi servis kete aku batalkan je..
coz dapat surat yg aku punye next servis rupenye 6396km..
kete aku baru je cecah 52++ km...so lambat lg laa nak sampai
ke situ..after mak dah siap masak..nasi tumis+sambal udang+
telur rebus+timun+ikan bilis goreng...ala2 macam nasi lemak..
aku pon decide nak bawak mak & ezzy pegi seremban town je..
lagipun mak asyik dok cakap nak ajak pegi KM Plaza..

Pukul 2 lebih kitorg pon dah sampai kat tempat parking
Terminal 1..turun plak ke Terminal Bas tuh..idin soh tolong
check timing tiket bas nak ke JB hari Selasa..after tuh
aku pegi withdraw duit dulu..manelaa tau nanti ade yg aku
terberkenan plak ke..hihihi..mak & ezzy plak dah merayau
kat dalam Parkson Grand..aku cakap kat diorg baik pergi
KM Plaza dulu, then baru jalan2 kat situ plak..Sampai je
kat KM Plaza, rupenye mak nak carikan baju melayu raya untuk
ayah & idin...ayah plak asyiklaa dok cakap nak baju kaler
oren...dia berkenan mase tengok rancangan ape ntah kat tv..
pusing punye pusing banyak kedai sume xde yg berkenan...
memang susah btol nak cari..mane xnye ade tu kain dia
x bestlaa...kain panaslaa..tengah jalan2 tuh, aku dapat call
dari didie..dia on the way nak g senawang jumpe kawan hubby dia
kat Taman Tasik Jaya..tapi aku ade kat Seremban plak..so maybe
next timelaa baru kitorg jumpe lagi kot..dahla lame gak aku x
jumpe..last time jumpe pon mase wedding dia bulan mei aritu..
at last jumpe jugak baju yg dicari2..harga pon memang berpatutan..
Patah balik ke Terminal 1..pusing2 lagi...tapi kaki aku dah x
larat dah..aku sempat gak beli sepasang sandal..sandal lame tu
dah uzur sangat...ronda2 lagi..sampai kat butik mak kawan ezzy..
dia lak bantai dok borak ngan mak & akak kawan dia...mak plak
sempat sambar sepasang blaus..pastu aku ngan mak dah x larat..
tunggu ezzy borak cket punye lame..dah tu aku call dia ajak balik..
Malam tu pulak kuar kat area Dataran Senawang je..Ezzy nak beli
butang katup utk blaus baru dia..dah x sabar nak pakai..pastu aku
sempat plak drive thru kat Mc'D...beli Gold Medal Meal..sebab nak
dapatkan gelas Olimpik tu je pon...Pastu lepak je kat umah sambil
makan Mc'D dan tengok Sukan Olimpik..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...