Life Is Short Break The Rules Forgive Quickly Love Truly Laugh Constantly Never Stop Smiling No Matter How Strange Life Is Life Is Not Always The Party We Expected To Be But As Long As We Are Here We Should Smile And Be Grateful

Friday, August 8, 2008

Selamat Berhujung Minggu...



It's time to go back...Aku baru je habis meeting petang ni..
Macam2 isu yang dibangkitkan dalam mesyuarat tadi..
Tapi banyak jugakla isu2 berbangkit sebelum ni dah selesai..
Weekend ni aku belum ade plan lagi nak pegi mane2..
Setakat ni aku cuma nak pegi tolong Huda buat hantaran dia
je malam ni...Hantaran dia pon hampir2 nak siap dah..
Besok masih belum ade plan lagi..tapi aku rase macam nak
pergi tonton movie je..The Mummy ~ Tomb Of The Dragon...
ade jugak plan nak pergi hantar servis kereta Myviku kat
Perodua Service Centre Seremban..mungkin pagi besoklaa..
tapi aku x wat appointment pon lagi..main nak redah je
ni..dahlaa aku bengang ngan staf kat situ..aku dah report
pasal getah kat tingkap kereta aku (co-pilot side) rosak..
tapi sampai sekarang x contact2 lg..hari tu aku follow up..
tapi dia kate nanti nak check stok dah ade ke x..sampailaa
ke hari ni aku masih x dapat khabar lagi..besok ingat memang
nak redah je ke situ..Ade gak plan nak masak spagheti..
tapi xtau lagi...kalau jadi plan tu nanti aku akan tunjuk
kat next post...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...