Life Is Short Break The Rules Forgive Quickly Love Truly Laugh Constantly Never Stop Smiling No Matter How Strange Life Is Life Is Not Always The Party We Expected To Be But As Long As We Are Here We Should Smile And Be Grateful

Wednesday, August 6, 2008

I'm Late!!

Pagi ni aku lewat bangun..kalo dah lewat bangun tu..
paham2 ajelaa ye..for sure aku lambat ke tempat keje
jugak..huhu..mane xnye aku sedar2 je tengok jam dah
pukul 7.15..dengan baju x iron lagi..kelam kabut gak
time bangun tu..tapi lepas tuh aku relax je..wat sume
cam biase..sampai kat opis dah kul 8.15..huhu..naik
je kat bilik aku ni dengan kepanasan..aircond xleh nak
on lagi..actually aircond bilik aku ni share main switch
ngan bilik sebelah..tapi jiran aku tu dah 2 hari xde..
nak xnak aku terpaksa dok kat bilik dalam kepanasan..
tapi tadi kecoh2 rupenye kunci bilik sebelah ni hilang..
pulak dah..ade yg kate nak kena kopakkan pintu laa..
pastu ade lak yg nak pggl tukang kunci..macam2laa..
tapi yang paling penting hari ni aku bakal dok kat
bilik aku ni seperti berada dalam sauna..masak
jugaklaa..nak wat camne..kalo dah ok nanti barulaa aku
dapat dok dengan nyaman dan aman..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...