Life Is Short Break The Rules Forgive Quickly Love Truly Laugh Constantly Never Stop Smiling No Matter How Strange Life Is Life Is Not Always The Party We Expected To Be But As Long As We Are Here We Should Smile And Be Grateful

Saturday, April 9, 2011

Which One Huh??

Assalamualaikum...

Last week mase aku kt umah aie aku ternampakla 1 iklan kamera ni..mmg canggih yang amat.. actually aku dlm perancangan nak tukar kamera aku yg dah hampir berusia 4 tahun tu.. aku ni bukanla jenis yang suke2 je nak tukar barang yang aku dah ade..actually kamera aku tu masih ok dan boleh pakai lagi cuma pernah terhentak disebabkan keganasan aku sendiri & bateri dia pon dah nak pecah...disebabkan setelah try camera DSLR Nikon aie so aku agak teruja nak beli kamera baru since this year ade dua percutian yang aku dah plan... mestila nak ambik best & nice pic kan...hihihi...lagipun dah lame gak aku berhajat nak tukar kamera ni tau...cume sekarang ni aku tengah pening memikirkan mane nak dapat dana untuk beli kamera ni dan tengah confuse jugak nak pilih yang mane 1...sume ni gara2 aku bukak website panasonic dan tertarik plak ngan function tough camera yang waterproof sebab nanti aku nak pergi bercuti ke pulau plak..if ade this type of camera bolela aku ambik underwater pic nanti..hmm...kena ambik lebih mase sikit nak fikir mane 1 ni.. or should i buy both?? erkk!! cam byk duit la pulak kan...tggu dapat mimpi dulula kan...if sesape ade suggestion bole bgtau ye...hikhik...kalo ade yg nak sponsor lg best...

this camera ade 2 jenis..single lens (rm2249) and twin lens (rm2569)

panasonic lumix dmc-gf2

this one belum survey price dia lg..tp murah dr gf2 kot...

panasonic lumix dmc-ft2


...::: chestnutz ~ zaza :::...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...