Life Is Short Break The Rules Forgive Quickly Love Truly Laugh Constantly Never Stop Smiling No Matter How Strange Life Is Life Is Not Always The Party We Expected To Be But As Long As We Are Here We Should Smile And Be Grateful

Thursday, April 7, 2011

Sweet & Colourful =D

Assalamualaikum...

Guess what?? Lunch break semalam ape yg aku beli...bukanlaa benda yg mahal pon...tapi aku seronok sangat... hihihi...Nak tau x ape dia... tunggu aku abes story pastu barula korang tau k...

Actually semalam aku memang mengantuk...so untuk hilangkan kemengantukan aku yang dah tahap impak maksima tu maka aku pon keluar berjalan2 kat Terminal 1 shopping mall...sebelah je ngan ofis..memang tu pon tempat yang aku slalu pegi..bole katekan hari2la...biasanya aku akan keluar dengan Pn. Norlita (KAS NS) dan dayah (PJA)...kitorg slalu lunch bertiga..tapi disebabkan semalam pn norlita yang slalu kami panggil bos tu tido...eh dia mmg bos pon..hahaha.. pastu dayah plak tgh busy and bile aku tanya nak kuar ke x lmbt bg respon maka aku keluarla sorang2...

mule2 tu pegi beli topup untuk ayah aku...pastu xde arah tujuan...aku pon pegila singgah kedai tudung beli inner utk shawl...skali bile aku lalu depan kedai roti dekat ground floor tu mata aku terpandang plak kt benda baru yg ade kat dalam bin dia...haha...colourful sesangat... actually benda tu adela cookies...aku pon tanye ngan adik yg keje kat situ...dia ckp ape ntah name cookies tu..aku dah x ingat...disebabkan terlalu cantik kaler2 dia aku pon belila 1.. x pasal2 melayang duit untuk benda yg x patut...hahaha.. aku kan memang suke membazir... lagipon bukannye ade perisa ape2 pon cookies tu but meriah ngan kaler2 dia jela.. alaa bukan slalu pon.. hikhik...pastu aku singgah plak kt kiosk eskrem McD beli McFlurry Oreo...haha.. bertambah 1 lg benda manis aku beli hari tu... tapi aku puas hati pasal dapat tgk cookes yg sgt2la colourful & dapat makan mcflurry oreo yg mmg my favourite...hikhik...


nampak sedapkan??? tp biase je rase dia... mcflurry oreo mmg superb...hahaha...


...::: chestnutz ~ zaza :::...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...