Life Is Short Break The Rules Forgive Quickly Love Truly Laugh Constantly Never Stop Smiling No Matter How Strange Life Is Life Is Not Always The Party We Expected To Be But As Long As We Are Here We Should Smile And Be Grateful

Wednesday, April 13, 2011

Para Para Sakura...



Assalamualaikum...

Ape yg korang nampak kat atas ni? Haaa..tula dia bunga sakura... Bunga sakura yang dah nak hancur... hahaha... Actually last week adela sorang member lama aku ni pegi South Korea.. aku gurau2 je kirim bunga sakura ni kat dia.. Skali bile jumpe last Sunday (nak pegi karok), dia bagi bunga ni kat aku (padahal dia baru je sampai pagi tu)...haha.. tekezut aku dibuatnya... x sangka dia betul2 ambikkan bunga tu utk aku... Happy sangat2 bile dpt... And nila first time in my life aku dpt tgk & pegang bunga sakura secara live...nak tunggu dapat pegi Japan & South Korea xtaula bile kan... dlm keadaan Japan yg tengah x stabil lagi mmg x dptla kan... InsyaALLAH ade rezeki & panjang umur bolela aku pegi..memang teringin sangat2 nak pegi sane... Kalo kawen bole kot pegi honeymoon kat sane... :p (berangan jela lebey aku nih..ntah bile nak kawin pon xtaula kan...calon pon xde)...

...::: chestnutz ~ zaza :::...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...