Life Is Short Break The Rules Forgive Quickly Love Truly Laugh Constantly Never Stop Smiling No Matter How Strange Life Is Life Is Not Always The Party We Expected To Be But As Long As We Are Here We Should Smile And Be Grateful

Sunday, April 10, 2011

Boleh ke???

Assalamualaikum buat semua...

Hari jumaat lepas time office hour aku dikunjungi oleh BC yang jual produk marykay kat aku..
actually aku x berapa nak layan sangat sebab time office hour kan...tapi since dia dah datang xkanla aku nak halau pulak kan... as usual la kan.. kalo dia dtg tu dah tentula nak tengok progres skin aku after pakai produk yg dia jual...tp dia dtg wrong timing laa.. aku nak period..so muke aku ni adela tumbuh jerawat esp. kt forehead... pastu dia suggest aku guna masker no.3 instead of no.2 yang aku pakai sekarang ni...but aku terpaksa hold dulu since dah terlebey belanje time pegi sabah hari tu...

pastu BC aku tu siap puji2 aku plak tu...makin berseri2...so dia suggest kat aku untuk jadi BC mcm diorg jugak..tapi kena cari org dulu utk aku jadi tuan rumah...pastu baru bole jd BC...
hmm... yg tu aku lemah sikit..bab nak cari & meyakinkan orang ni mmg weakest point akulaa... but diorg yakin aku bole... tapi bile fikir2kan balik kalo aku jadi BC pon ok jugak coz aku dpt beli produk tu murah dr beli kt BC aku...then aku bole jugak jual harga murah sikit kt orang2 melayu kite yang nak pakai produk tu jugak...


korang rase patut ke x aku try jd BC ni...bole jugak aku tmbh income & isi masa lapang daripada aku asyik enjoy & perabih duit je kan...pastu bole jugak aku tambah marketing skill & PR aku...hmmm akan aku fikir2kan dengan mendalam lagi...tp by end of this month kena bagi jwpn kat BC aku tu coz now tengah ade promo..kalo nak join jd BC bayar murah sikitlaa..dapat produk skali... mmg menarik tu...

...::: chestnutz ~ zaza :::...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...