Life Is Short Break The Rules Forgive Quickly Love Truly Laugh Constantly Never Stop Smiling No Matter How Strange Life Is Life Is Not Always The Party We Expected To Be But As Long As We Are Here We Should Smile And Be Grateful

Monday, April 11, 2011

Oh My Camera...

Assalamualaikum & good morning semua...

Actually aku agak pening sikitla pagi...sebab ade seketul tahi bintang tumbuh kat kening aku yang menyebabkan penglihatan aku agak kabur & kepala aku berdenyut2 (even aku dah pakai spec pon still x ok lg)...nmpknye misi aku blk keje nnt adalah memecahkan tahi bintang tersebut yang sangat2 jahat...sakit giler tau!!

Hahaha...merapu je keje aku...actually entry kali ni aku nak story pasal kamera yang aku miliki dengan hasil titik peluh aku...

Kamera pertama ni aku beli time aku study kt Uitm dulu..time tu baru loan PTPTN baru je masuk..so disebabkan suke sgt bergambar aku pon belila kamera ni time aku ngan member2 pegi jenjalan kt Jln TAR...aku pon x ingt dh tahun bile aku beli kamera ni...kamera ni gune filem & rechargeable battery..walaupun dah lame x pakai but condition dia still ok lagi...



nila dia kamera pertama yang aku beli sendiri tau...even ngan gune duit loan...hahaha...rege dia dlm rm300 time aku beli tu..skrg ni dh outdatedlaa..sume pon pakai digicam & dslr..


then kamera kedua ni aku beli dlm bulan November 2007...means dah nk dekat 4 tahunla aku pakai kamera ni...terpaksa ikut peredaran zaman ok..lagipun senang sikit nak buat keje coz keje aku kan kena banyak ambik pic utk jadik bukti audit..xde kamera memang susahla..xkan nak guna phone camera kot..senang untuk aku nak edit & masukkan dlm report...



digicam pertama yang aku beli dan masih gunekan sampai sekarang..rege dia dlm rm1100 time aku beli..beli kt kedai kamera jusco seremban 2...


sekarang ni plak aku dah terminat plak ngan lumix gf2 macam yang aku story kt entry aku yg lepas tu...kalola ade sesape yang baik hati nak belikan untuk aku kan ke bagus...hikhik...tp nmpknye terpaksala aku kumpul duit untuk dapatkan kamera idaman aku tuh...hihihi... =)


...::: chestnutz ~ zaza :::...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...