Life Is Short Break The Rules Forgive Quickly Love Truly Laugh Constantly Never Stop Smiling No Matter How Strange Life Is Life Is Not Always The Party We Expected To Be But As Long As We Are Here We Should Smile And Be Grateful

Friday, September 5, 2008

Tanggal 31 Ogos..

Sambutan hari kemerdekaan aku tahun ni adalah
di KTV..huhuhu...Nak pulun abes2 sebelum
start berpuasa pada keesokannya...

Aku ajak Huda...then ajak thirah jugak...
tp aku call dia x angkat..aku bg SMS je kat
dia kalo nak join...

Sampai je kat situ bilik sume dah penuh...
so kitorg kena tunggu lg 10 minit...
Skali tuh org tu tambah jam nak nyanyi lagi..
kitorg kena plak tunggu lg 1 jam...Sementara
nak tunggu kitorg pon pusing2 dulu kat Seremban
Parade..masuk Watsons aku capai shampoo dan
vitamin rambut...skali staf KTV tu call bgtau
ade bilik kosong...kitorg pon ape lagi cepat2la
naik balik...

Masuk2 je terus aku pilih lagu...then kitorg
capai mic..ape lagi..melalaklaa kitorg berdua...
Dah dekat 1 jam kitorg melalak baru thirah ngan
Siput muncul...mcm lagu dah kitorg dok nyanyi...
lagu2 lame pon kitorg hentam gak hari tuh...
After 2 jam baru Yus plak muncul...aku ngan Huda
decide tmbh lg 1 jam...memang nak melalak puas2
hari tuh...Before keluar dari bilik tu sempat
kitorg nyanyikan lagu Tanggal 31 Ogos dendangan
Sudirman...memang semangat patriotik abeslaa
hari tuh...

Balik dari KTV tuh aku, huda & yus pegi makan kat
'Man Tomyam'...kitorg decide nak makan hidang
malam tuh...orderlaa daging masak merah..telur
bistik dan kailan ikan masin...Malam tuh yus
yg belanja...hihihi...

Lepas makan aku terus balik coz mak aku kirim
beli barang kat Giant..After pick up ezzy aku
terus ke Giant...capai ape2 barang pesanan mak
aku then kitorg terus balik coz ezzy cam nak
muntah plak dah...sampaikan idin tanye nape
kitorg balik cepat..huhuhuhu...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...