Life Is Short Break The Rules Forgive Quickly Love Truly Laugh Constantly Never Stop Smiling No Matter How Strange Life Is Life Is Not Always The Party We Expected To Be But As Long As We Are Here We Should Smile And Be Grateful

Tuesday, September 2, 2008

Doctor Fish....

Mulanya aku & thirah plan nak wat dr.fish ni kat Seremban
Parade...Skali tuh bile tanye rate dia..punyelaa mahal..
rm28 utk 1/2 jam je..Aku cakap kat thirah baik buat kat
Giant Senawang tuh lagi murah..rm 16 utk 1/2 jam..Jumaat
malam sabtu tuh after temankan thirah bukak puasa kat Mc'd
kitorg pon menuju ke Giant...after beli barang kitorg pon
menuju ke tempat dr. fish ni...b4 nak masukkan kaki tuh kena
rendam kaki dalam air sejuk then baru leh rendam kaki ke
dalam kolam dia..skali aku celupkan kaki je..semua ikan tuh
tuju kat kaki aku..kat kaki thirah xdelaa byk mane pon..
maybe kat kaki aku nih byk sel kulit kering...sel kulit mati..
dan mungkin byk toksin jugak kot...bile kena gigit je ngan
semua ikan2 tuh memang x bole nak tahan..geli yang amat..
rase nak gelak je...tapi after a while tuh cam dah ok cketlaa..
almaklumlaa 1st time buat..ramai gak org tengok...malu je..
dahlaa byk ikan kat kaki aku time tuh...


Muke tengah dok tahan geli....


Saat kaki sedang digigit ikan2...


Kaki yg byk sel kulit kering @ mati...


Ni plak kaki thirah..huhu..

2nd time buat dr fish ni plak mase aku & yana (ofis mate thirah)
hantar tunang dia balik kat Taman Equine sane...kitorg singgah
kat Jusco..skali nampak dr fish ni..rm5 utk 10 min...kire ok
gaklaa...aku pon buat jugak sambil temankan yana...tapi kali
ni dah kurang cket ikan yg dok kerumun kat kaki aku..xdelaa
rase geli sangat...huhu..


2nd time buat dr.fish...


ni plak ikan2 di kaki yana...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...