Life Is Short Break The Rules Forgive Quickly Love Truly Laugh Constantly Never Stop Smiling No Matter How Strange Life Is Life Is Not Always The Party We Expected To Be But As Long As We Are Here We Should Smile And Be Grateful

Thursday, July 31, 2008

Semalam...

Semalam n9 cuti umum sempena isra' mikraj..semalam aku
cuti..xde pegi mane2 sangat pon..sekitar seremban ni je..
tu pon dah ptg baru kuar..after withdraw duit..aku isi
minyak kat mobil paroi jaya..coz esso kt umah aku xde minyak..
after tu aku terus pegi area singapore street sane coz mkck
aku kt mersing kirim beli jeruk utk buat acar buah..ade org
tempah kat dia..puas gak aku carik kedai jeruk tuh..mmg x
perasan pon mcm kedai jual jeruk or asam..coz kt depan dia
jual kuih-muih..tanye kat apek kedai bunga tu pon xtau..
padahal dekat2 je ngan kedai dia..aku pon pegila tanye kat
kedai lain..nasib baik org tu tau..then aku pegi seremban
parade coz nak cuci kereta n beli barang kt guardian dan
watsons..tu pon sementara nak tggu member aku si zura tu dari
jelebu..dia ajak g umah member aku zai kt bkt kepayang sane..
nak pinjam baju minah tu time nikah utk mjls dia nak bertunang
23 ogos nanti..sampai je kat umah zai ape lg borak sakan x
hengat..sambil dok lyn citer ezora..huhu..pastu melayan plak
anak zai yg dah makin keletah..mmg hyper tol budak tuh..dah
pandai ckp cket2..tp dgn nada pelatlaa..ade yg aku phm..ade
tuh lgsg xtau ape dia ckp..angguk jela kunun2 phm..after g
umah zai tuh kiorg singgah lak kt umah bakal tunang si zura
ni..nak ambik laptop..minah tu nak carik keje..almaklumlaa dah
menganggur..balik dari umah tunang dia plak kitorg g lepak kt
'Man Tomyam' sane..coz masing2 dah kebulur..mane xnye zai
hidang kopok lekor liot..ngan pisang goreng je..after makan tuh
aku hntr si zura g umah mkck dia..skali mkck dia 1 family kuar
plak g beli beras..dah tu tggu lg kt dlm kete..borak2 lagi..
sampailaa mkck dia blk..nsb baik kejap je..mate aku pon dah
ngantok2 gak time tuh..aku sampai umah dlm kul 10..smbg plak
tgk citer 'Intan' after tuh..sampai kul 12..then barulaa msk tido..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...