Life Is Short Break The Rules Forgive Quickly Love Truly Laugh Constantly Never Stop Smiling No Matter How Strange Life Is Life Is Not Always The Party We Expected To Be But As Long As We Are Here We Should Smile And Be Grateful

Saturday, June 14, 2008

Tampin @ Kuala Pilah???


Alkisah..adela sorang hamba Allah ni..merangkap rakan akulaa..
dia cakap kt kawan2 sume yang dia ni berasal dari Tampin, N9..
tup2..1 day tuh aku kena g wat audit kat SK Tunku Besar, Tampin..
Aku pon call r member aku ni..ingt nk ajak kuar minum..yelah..hari jumaat
kan break lame..lgpon member aku ni cuti time tuh coz dia ade test JPJ hari tuh..
skali dia cakap mak dia ajak datang umah..aku pon gerak la nk g umah dia..
dia pon dh bg direction kat aku..aku follow jelaa kan..skali aku perasan ade signboard
sempadan daerah kuala pilah/tampin..aku ingatkan aku dah sesat..tp aku teruskan jugak perjalanan setelah beberapa kali terlepas simpang nak masuk kat area umah dia tuh..akhirnye aku sampai jugak..
then aku pon tanyela kat dia..umah dia ni sebenarnye daerah mane?? tampin or k.pilah??
dia plak ngan tersipu2 jawab yang umah dia ni dah area k.pilah (air mawang).. patutla aku cm penah dgr je name tempat tuh..cume x perasan kat area mane..aku punye gelak besarla kat dia ni..
mati2 ngaku kt kitorg yg dia org tampin..at last rupenye dpt tau dia org pilah..nak tau x dia bg reason ape??
dia ckp coz jarak umah dia ngan pekan tampin lg dekat dr pekan k.pilah..huhu..sebab kesian aku pon accept
jela reason dia yang x brp nk leh terima dek akal..haha..bdk yg dimaksudkan tu adela jihah..pic dia tertera kt post ni..jgn marah aaa...nanti kena jual tau...

1 comment:

  1. da lme nk komen dlm blog kak izza ni..
    kak btol rmh kte lg dkt ke tmpin dr kuala pilah..hehe
    nk jgak ckp rmh kat tmpin..
    tq ye sudi brtandang ke rmh kte..
    bila lg nk dtg??

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...