Life Is Short Break The Rules Forgive Quickly Love Truly Laugh Constantly Never Stop Smiling No Matter How Strange Life Is Life Is Not Always The Party We Expected To Be But As Long As We Are Here We Should Smile And Be Grateful

Wednesday, June 18, 2008

sad story...continue



aku nak sambung balik sad story yg aku janji nk bgtau kt korg tuh..
cite ni pasal myvi yang aku baru je beli last month.. 2 minggu after
aku pakai kete tuh..dah calar dan kemek.. semua tu gara-gara adikku
ezzy laa...kejadian ni berlaku masa hari adik aku aie bertunang..
alkisahnye dia nak pegi beli bekpes kat kedai kat taman aku tuh..
aku pon x kesahla nak bagi pakai kete aku..dia pon pegila ngan cousin
aku..x lame after diorg kuar tuh..tibe2 je cousin aku masuk n pggl aku..
aku pon dh rs cm x sedap atila bile dia pggl aku ajak kuar..then dia pon ckp
yg kete aku dah kemek..adik aku diam je x berani nak cakap ape2.. then
after dah tgk tempat yang kena tuh aku pon mcm dh sakit hati terus je
masuk dalam umah..dia pon x berani nak bawak kete aku..terus tukar bawak
kete aie plak g beli bekpes..masuk dalam umah aku pon ckpla kt mak aku yg
ezzy dh kemekkan kete aku..yang sedeynye tuh mak aku leh sblhkn ezzy..dia
ckp benda dh nk jadi..kalo aku yg bwk pon sure akan jadi cmtu jgk..aku pon
malas dh nk ckp pape lagi terus masuk bilik.. tapi disebabkan hari tu majlis
pertunangan aie aku xmolaa nak kecoh2 sgt..pkr benda dah jadi nak wat camne
kan..tapi dalam hati geram tu tetap ade..nak wat camne aku kan manusia biase..
tapi sekejap jela aku x berckp ngan ezzy.. then kitorg dah bertegur balik..mak
aku ade gak cakap yang nanti ezzy nak bayar kalo aku hantar repair kat kedai..
tapi bile tengok muke dia aku cam kesian pon ade.. gaji dia bukan banyak sangat
pon..pakcik aku ckp maybe kena dalam rm500 laa.. bile aku g kat kedai tanye
org.. org tu ckp kena dalam rm300..tu pon kire ayah aku kenal orang tu.. kire
dia dah ambik murah jgklaa..aku pegi tanye pon after dah seminggu lebey after
tuh laa.. then weekend tu ade member aku nak dtg umah..so nak pakai kete..
aku xdela hantar kete aku tu lagi.. ingatkan nak hantar hari isnin tu je nanti..
gambar ni time aku ambk kete tulaa..gmbr kemek tu aku xmo ambk coz nnt
sakit mate n hati aku je tgk..

2 comments:

  1. Tahniah ... dah beli kereta MyV baru ... untuk next story ... tunjuk la kereta tu...

    Bila nak ajak kita naik kereta baru tu ... sampai ati x cerita pun dah beli kereta baru ..

    tu yang kemek tu kut ....
    Oppsss gurau jer ...

    ReplyDelete
  2. siannya ko....kalu aku pun marah gak...tp apa nak wat kan...adik sendiri...xkan nak marah lebih2...dia pn x sengaja....ampunkan je la dia..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...