Life Is Short Break The Rules Forgive Quickly Love Truly Laugh Constantly Never Stop Smiling No Matter How Strange Life Is Life Is Not Always The Party We Expected To Be But As Long As We Are Here We Should Smile And Be Grateful

Wednesday, June 18, 2008

Agong's Birthday!!






Time harijadi Agong (7 Jun) hari tu..aku kuar ngan member2
mase kat Uitm dulu..Pnut n girl..then aku ajak huda skali..
ajak trah gak tapi dia cakap ade kenduri bdk HQ
Aadk kt rembau..so x dpt nak joinlaa..x kesahla tuh..after
jemput pnut kat umah mertua dia kitorg g jemput huda lak..
minah tu selsema lak time tuh..tp tetap join kitorg gak..
kitorg terus gerak g jusco sban 2..coz pnut ckp nak main bowling..
dahla sorang pon x bwk stokin..huhu..pastu xmo beli lak tuh..
pakai jela kasut yang hapak tu without stokin..haha..geli pon
ade gak..tapi control jelaa..huhu..dah lame gile x main bowling..
tangan pon dah keras nak hayun bola tu..tapi bile dah start main
cam x bole nak berenti plak..nasib baiklaa kitorg main 1 game je..
kalo x mau leh patah tangan ni..tapi memang syiok gile r...sume lak
cam mereng2 je hari tu..after tuh pegi makan lak kat johny's..
tp bukan makan steambot..makan benda lain r..budak2 (pnut & girl) ni
order punyelabanyak.. lagi2 si girl tu..badan x naik2 pon..aku ngan huda
tengokkan aje..tapi habis gak diorg makan..kire x membazir laa..
sume barang pon dah mahal skrg nikan sejak2 petrol naik rege ni..
after hantar huda kitorg patah balik ke terminal coz nk ambik adik ipar
pnut yg dtg dr KL..then terus hantar diorg balik Pedas..sampai2 time tu dh
masuk waktu maghrib lak..singgahlaa kejap..skali pnut ajak join dia & family
(termasuk mak n pak mertua n adik ipar) g pasar malam kt rembau lak..
aku pon x kesah walaupon time tu x withdraw duit lagi..
x bolela nak shopping sangat..beli ape yang patut jela..esp makanan laa..
skali nak balik dr pasar malam tu bapak mertua dia cakap kete aku kena
saman parking..coz aku park kat tmpt yang ade kon polis..mule2 tu aku
xmo park kat situ tapi diorg kate bole..so aku pon park jela tanpa
pikir risiko coz dah excited nak g pasar malam..huhu..tup2 kena saman plak..
tapi aku cool je lagi..nasib baiklaa pak mertua pnut tu polis..dia cakap
bole cancel je saman tu..nasib baik gaklaa aku ni..huhu..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...