Life Is Short Break The Rules Forgive Quickly Love Truly Laugh Constantly Never Stop Smiling No Matter How Strange Life Is Life Is Not Always The Party We Expected To Be But As Long As We Are Here We Should Smile And Be Grateful

Wednesday, June 18, 2008

My Luck..

Aku ade bagitau kat korang kan yang ade member aku nak datang
umah aku kan hari tu..actually aku janji ngan member aku pnut..
coz minggu tu dia balik umah mertua dia kat Pedas..so kitorg dah
janjilaa nanti nak kuar..pastu bile aku cite kat member aku girl ni
dia pon cam excited gak nak join..coz kitorg pon dah lame gak x
hang out sesame..laki dia (mamat) pon dah bg permission..jumaat
malam sabtu tu (6 jun) husband dia pon hantarla dia kat umah aku..
aku pon cakapla yang kete aku dah kemek..pastu laki dia ade gak cakap
yang dia bole tolong bikin..coz dia ade kenal orang yang bole wat benda
tu F.O.C..tapi aku x dengar plak yang dia cakap camtu..so aku xdela ambik
port sgt..esoknye mase on da way nak g Pedas ambik pnut kt umah mertua dia
kitorang pon borak2 laa..skali si girl ni ckpla ape yang laki dia bagitau semalam..
aku pon tanyela balik..betul ke boleh?? then dia call laki dia tanye balik..
skali laki dia cakap mmg bole..aku pon dah happy gak laa..coz F.O.C kan..
x sangka lak ade orang yang willing nak tolong sampai camtu skali..
terharu pon ade gak..mungkin ade hikmahnye kot sume benda ni jadik kat aku..
tapi thanx sangat2 kat girl & mamat coz sudi nak tolong aku..

1 comment:

  1. Berkat sabar ada ganjarannya ...
    Kira keta tu dah ok ker ..

    patut la minggu tu ezzy monyok jer
    waktu kerja ... perasan gak ..
    tapi x penah tego la..

    Tahniah .. izza seorang kakak yang baik ..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...