Life Is Short Break The Rules Forgive Quickly Love Truly Laugh Constantly Never Stop Smiling No Matter How Strange Life Is Life Is Not Always The Party We Expected To Be But As Long As We Are Here We Should Smile And Be Grateful

Saturday, June 21, 2008

Portugal vs Jerman







Team Portugal dikalahkan oleh team Jerman 3-2
pada perlawanan suku akhir Euro 2008 pagi tadi..
x sangka plak team yang kuat tu akan kalah..tapi
Jerman pon x dinafikan team yang kuat jugak..
mane taknye player dia sume tinggi2.. tapi memang
sayang sgtla Portugal x dapat melangkah ke semi final..
kesian gak kat Ronaldo..sob..sob.. dahla tu antara
favourite team n favourite player aku.. selain Holland
dan Italy..maybe sebab aku x tengok match tu pagi tadi..
mate aku ni x bole nak tahan ngantok..tapi nak wat
camne dah xde rezeki diorg nak menang dan masuk semi
final..hopefully dua lagi favourite team aku ni akan berjaya
dan menjadi juara Euro 2008 ni.. Sukses!! Sukses!!..

2 comments:

  1. TQ la bagi maklumat ... dan Takziah...your favourite team lose .... simpati la .. tapi team kita menang ... bukan jerman tapi ENGLAND .... hidup ENGLANDDDD...

    X sangka IZZA minat bola macam kita gak ... boleh le joint group

    ok jangan sedeh .... huh huh huh

    ReplyDelete
  2. hahaha..padan muke portugal kalah..kuakua..tapi aku x sokong jerman pn..aku sokong ITALY gaks..Go Italy..!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...