Life Is Short Break The Rules Forgive Quickly Love Truly Laugh Constantly Never Stop Smiling No Matter How Strange Life Is Life Is Not Always The Party We Expected To Be But As Long As We Are Here We Should Smile And Be Grateful

Wednesday, June 18, 2008

Salam Takziah...

Pagi semalam kitorg 1 family dikejutkan dengan berita
pemergian cousinku..Abg In @ Muhammad Aidil bin Abdul Karim
ke rahmatullah..Pak Koi call ayah aku dlm kol 1 lebey bgtau psl
kejadian berlaku tuh.. then mak aku pon masuk bilik aku nak bagitau
pasal hal tu..aku lak yg br sejam je tdo ni rs mcm tgh mimpi je bile
dengar mak aku ckp yg Abg In meninggal..aku pon bukak mate
n tanye kat mak aku sape yang meninggal??..mak aku pon citela kat
kitorg adik beradik..ayah aku ckp dia nak blk kg..aie pon dh setuju
nk ambk cuti n bwk mak ayah aku..aku plak time tuh still 50/50 lg..
coz aku nak kena g wat physical check kat PD n dah janji ngan bos aku..
pastu aku pikir2 balik baik aku ambk EL je..aku pon SMS bos aku gtau
hal sebenar..dia ok je as usual..then pagi tu kitorg tgh bersiap skali cousin
aku yg study kat IPRM tu SMS lak yg dia nak follow jgk..lepas aku siap2
aku pegi ambik cousin aku tu dulu sementara nak tggu yang lain siap..
sampai2 je kat umah mak long aku di Senggarang tu van jenazah baru je
sampai dan diorg tgh sembahyangkan jenazah..after dah disembahyangkan
tu kitorg dapatla kitorg tgk arwah buat kali terakhir..sebelum dia dikebumikan..
rupa2nye arwah ni on da way nak balik umah dari umah adik angkat dia..
dia jatuh dari motor tapi xtau camne bole jatuh..either terlanggar lubang or nak
elak something..then kete datang n terlanggar dia..maybe kwsn tu gelap kot..
yang langgar dia plak abang kawan dia jugak..cedera teruk kat bhgn kepala..dia
meninggal mase dalam perjalanan nak ke spital..kami semua akan merindui arwah
Abg In kerana telatahnya yang buat kita x kering gusi..sebab arwah memang
suke gurau ngan sepupu2 dia..tapi ajal dia dah ditentukan oleh Allah s.w.t. dan
kami semua doakan agar rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan di kalangan
orang2 yang beriman dan beramal soleh..semoga mak long ku sekeluarga tabah
menerima dugaan dari Allah..AL-FATIHAH!!!...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...