Life Is Short Break The Rules Forgive Quickly Love Truly Laugh Constantly Never Stop Smiling No Matter How Strange Life Is Life Is Not Always The Party We Expected To Be But As Long As We Are Here We Should Smile And Be Grateful

Monday, July 26, 2010

<==July..Month of Newborn Baby==>

Julai adalah bulan kelahiranku..5 Julai 1982 seorang baby yang 'cute' giler dilahirkan ke dunia yang fana ini..ecececeh..siapa lagi kalau bukan aku..

Tapi bile aku melangkah ke secondary school, King George V..ade 2 orang
classmate aku yg birthday same ngan aku..cousin aku pon ade gak yg same
birthday ngan aku...but aku bangga aku dilahirkan pada tarikh tu..

2010 ni merupakan birthday aku yang ke-28..x sangka sungguh..dah makin
tua aku ni rupanya..tapi x kahwin2 lg..adik aku 2 org dah kahwin..tapi
balik2 soalan "Bile lagi?" jugak yg keluar dari mulut2 orang...
Hmm..tapi bile aku fikir2 balik ade hikmahnye Allh s.w.t tentukan semua
tu..aku terima qada' & qadar dengan redha..

Ehhh..dah lari tajuk ni..huhu..actually aku nk story pasal kelahiran
baby2 pada bulan Julai 2010 ni..bulan ni je ade 4 orang yang aku kenal
telah melahirkan baby2 mereka..

1) Zuera (Georgian) :::>> 2 Julai 2010 Baby Boy
2) Nurulhuda (Georgian) :::>> 4 Julai 2010 Baby Boy
3) Kak Hakimah (BAD KPM) :::>> 13 Julai 2010 Baby Girl
4) Abg Tamrin (BAS NS) :::>> 20 Julai 2010 Baby Girl

Ramai kan?? Hehe..tapi sorang pon xde yg same D.O.B ngan aku...:(

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...