Life Is Short Break The Rules Forgive Quickly Love Truly Laugh Constantly Never Stop Smiling No Matter How Strange Life Is Life Is Not Always The Party We Expected To Be But As Long As We Are Here We Should Smile And Be Grateful

Tuesday, July 27, 2010

..:::Further Study:::..

Tahun 2010 ni jugak merupakan tahun aku melanjutkan kembali pengajian
aku yg tergendala selama hampir 4 tahun..Kalau dulu aku menjurus
ke bidang perakaunan tapi kali ni aku tukar bidang cket..Aku melanjutkan
pengajian aku dalam bidang finance pulak..

Aku tukar bidang ni pon bukan suke2..psl course tu je yg aku rase sesuai
disebabkan course ni e-pjj while accounting plak kena wat PLK...

If ambik PLK mmg aku x sempat nk kejar pegi kelas pukul 6.30ptg-10.30mlm..
Pastu everyday ade class..kalo e-pjj ni plak very flexible..kelas pon
cume 5 kali je dlm 1 semester tu..so xdelaa rase beban sgt..tp kena lebih
sedar diri cketlaa..kena study sendiri..dlm class nnt tggl nk tny ape yg
x phm je..lain2 sume melalui forum dalam i-class..

Semester ni aku ambik 4 subjek..Islamic Finance, Marketing, IT &
Presentation Skill..Aku akan cuba sedaya upaya utk menjadi yg terbaik..
huhu..tinggi sungguh cita2..Hopefully aku boleh dpt pointer yg baik..
kenalaa target lebih cketkan?? Kalo cmtu aku target 3.5 & abovelaa..
Doakan semoga semua usaha aku success ye...

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...