Life Is Short Break The Rules Forgive Quickly Love Truly Laugh Constantly Never Stop Smiling No Matter How Strange Life Is Life Is Not Always The Party We Expected To Be But As Long As We Are Here We Should Smile And Be Grateful

Wednesday, February 4, 2009

Past Story...

Salam kepada semua...

Maybe dah terlambat aku nak story pasal benda ni..
Tapi aku x kira..Aku tetap nak story gak...Actually
tahun baru ni aku dah dapat dapat boss baru...Dia
report duty 5 Jan yang lepas...Boss aku ni kira
friendly gak la orgnye..Tapi 1st week dia kat sini
dah mengadu kat aku yg dia agak boring gak laa...
Mcm manelaa x boring..dah tentu2 kitorg berdua je
unit ni...pastu xde kawan2 lain nak ajak sembang2..
Aku cakap kat boss aku yang aku ni lagi lame dok
sorg2 kat sini..sampai dah lali dah ngan situasi
mcm ni..Yelah dekat 1/2 thn gaklaa aku sorg2..
Lunch pon kdg sorg2..Sedey kan citer aku...
Tapi nasib baiklaa dulu ade gak zuera yg available
time dia keje kat Bank Rakyat tu...Kejap jelaa pon..
Ni dia dah keje BSN kt KL plak..Then ade plak Abby
member aku time study kat Uitm dulu..Time aku organize
bukak puasa last year baru tahu yang dia dah keje
as Akauntan kt MPS...Tu pon bukan sentiasa available..
kadang tu ade je hal budak tu..Time nak minum pagi tu
adelaa jugak geng cam Trah & Akok..tapi yela masing2
pon ade keje..bukan semua sentiasa available utk kite..

Tapi dah masuk 2nd week tu boss aku dah mula dpt
sesuaikan diri dengan keadaan ni..dia dah mula
belajar makan sorg2...aku bukan xnak teman..tapi
takut nanti org mengata..sekali sekala tu oklaa..
Lagipun seganlaa nanti asyik dia je yang bayar..
tu yang aku xnak tu...Tapi sekurang2nya aku xdelaa
rasa bosan cam dulu lagi...ade jugak orang yang boleh
diajak berbual...kalau x nanti aku asyik tpon org je..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...