Life Is Short Break The Rules Forgive Quickly Love Truly Laugh Constantly Never Stop Smiling No Matter How Strange Life Is Life Is Not Always The Party We Expected To Be But As Long As We Are Here We Should Smile And Be Grateful

Friday, February 6, 2009

North Malaysia Trip...

Salam pagi Jumaat untuk semua...

Pagi ni aku nak story pasal trip ke sebelah utara sewaktu
cuti Tahun Baru Cina pada hujung bulan Jan yang lepas...

25 Jan 2009

Pagi tu seawal jam 6.30 pagi aku dah bangun untuk pack
barang yang nak dibawa...Tengah aku dok rilek2 after dah
siap packed barang aku dapat SMS dr trah yang perjalanan
kitorg ditunda dari pukul 9am ke pukul 11am...Then ada
changes pada plan asal..iaitu kami akan ke Penang dulu
before ke Bukit Merah Laketown Resort untuk menghadiri
kenduri kawin sedara Huda kat sana esoknya..Pukul 10.15
am trah datang jemput aku kat rumah..Kitorg pegi 'Giant'
dulu coz aku nak cari seluar untuk mandi-manda kat sana
nanti...Trah plak mak dia pesan beli gula..Beratur sikit
punya panjang untuk bayar sebab ramai orang...At last
kitorg pegi kat kaunter depan tempat jual rokok barulaa
cepat sikit...Masa kat Giant tulaa Huda call tanye kitorg
ade kat mane..Mak dia dah bising coz diorg dah nak gerak..
Nasib baiklaa dah settle sume..Pastu patah balik umah trah
ambik barang2 dia then terus gerak ke rumah Huda...Nampak
kete mak dia dah jalan dulu...Huda plak dah tunggu kitorg
kat dalam kete dia...Sampai je terus masukkan barang dalam
but kete dan terus memulakan perjalanan kami menuju ke
destinasi pertama iaitu Shah Alam untuk jemput Ina.. member
Huda time dia wat degree kat Uitm Penang dulu...

Keluar tol Batu Tiga tu Huda terus call Ina tanye dia tunggu
kat mane..Dia cakap dia tunggu kat mane ntah..then kitorg
soh dia dtg kat kitorg je coz xtau location dia...Agak lame
gak kitorg tunggu dia...-

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...