Life Is Short Break The Rules Forgive Quickly Love Truly Laugh Constantly Never Stop Smiling No Matter How Strange Life Is Life Is Not Always The Party We Expected To Be But As Long As We Are Here We Should Smile And Be Grateful

Thursday, October 9, 2008

Salam 9 Syawal 1429H..

Hari ni aku kembali meneruskan coretanku di blog yang x
seberapa ni...Saat ni aku masih lagi dalam mood malas
untuk bekerja..akibat terlalu sakan beraya di kampung
hari tu agaknya...

Hampir seminggu aku beraya di kampung..raya kali ni
aku sekeluarga pulang beraya lebih awal dr kebiasaan kami..
almaklumlaa biasenye malam raya barulaa kami terhegeh2
nak balik kampung..Dapat jugaklaa kami menolong ape2 yg
patut..aku sempat jugakla anyam ketupat...hehehe..
even x berapa nak terer sangat..

Raya pertama kami beraya di sekitar Batu Pahat je...
Raya kedua pulak beraya di rumah mak long di Senggarang..
Balik dari Senggarang baru pergi ke kubur arwah atok2 aku..
Raya ketiga plak beraya di Segamat..dan raya keempat kami
beraya di Simpang Renggam dan Kota Tinggi..Sempat jugak
singgah di Jusco Tebrau...siap jumpa ngan artis...
Que Haidar dan Linda Jasmine siap pegang2 tangan lagi..
Raya kelima kami dah pulang ke Seremban...

Hmmm..minggu ni aku masih belum mula buat 'Puasa Enam'..
mungkin minggu depan baru nak startlaa kot...harap2 xdelaa
aral melintang di tengah jalan..

2 comments:

  1. sape linda jasmin tuh?? artis gaks ker??

    ReplyDelete
  2. alahai..kawan aku sorg ni x layan AF plak...tu cikgu tarian AF laa..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...